fredag 9. august 2013

Del Godene #3

Del Godene er valgavisa til Sosialistisk Venstreparti og kommer ut med jevne mellomrom fram til valget. Jeg tror opplaget er oppe i 60 000 nå, den sendes ut gratis til abonnenter og deles ut på stands og lignende. Og ett eksempler kom i postkassa mi :-)

Avisa er på 16 sider, og jeg hadde kun 3 dager til å brekke alle sidene. Jeg laget også noen illustrasjoner og grafer og kart og sånn, og jeg laget forsideillustrasjonen. Hektisk!!

På dette oppdraget jobbet jeg på SV-kontoret i Akersgata, sammen med resten av redaksjonen. Veldig hyggelig å jobbe i samme rom, mye morsommere enn hjemmekontor.

Vi var veldig nøye med å lese korrektur, men det snek seg inn en liten feil likevel...

Jeg hjalp til med #2 også, men da mest med korrekturretting og teknisk support, ikke så mye design. Folka i SV har bedt meg komme tilbake for å jobbe med #4 og det rekker jeg antagelig akkurat så vidt før skolen starter igjen. Gleder meg til å møte elevene mine igjen etter sommerferien :-D




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar